Във връзка във връзка с предпазване на уязвими лица сред жителите на община Гоце Делчев от последиците от COVID 19 и изпълнение на проект BG05M9ОP001-2.040-0036-C01 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Гоце Делчев“, финансиран от ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ
ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ОБЯВЯВАПодбор на кандидати за длъжност „Работник, изпълняващ доставки по домовете“ – 16 щатни броя.1. Информация за длъжносттаМинимални изисквания за заемане на длъжността:
Oбразование – завършено минимум начално образование.
Професионален опит – не се изисква.
Кандидатът да не е осъждан, с влязла в сила присъда.
Основни задължения и отговорности на длъжността: Извършва доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите) до дома на потребителя;
Извършва заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите).
Води необходимата документация и отчетност, утвърдена по проекта.
Длъжностната характеристика е достъпни за кандидатите на интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg или в Информационния център - ул. „Царица Йоанна” № 2.Място и условия за изпълнение на длъжността Длъжността се изпълнява мобилно от/до адреса на потребителите във всички селища на община Гоце Делчев.
Длъжността се заема с трудов договор по чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда за период до 8 месеца на пълно (8 часа на ден) и непълно (4 часа на ден) работно време.
2. Документи за кандидатстване1. Заявление по образец - Приложение 1;
2. Автобиография по образец – Приложение 2;
3. Документ за самоличност (за справка);
4. Копие на документи за завършено образование;
5. Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - ако не се подава лично.
Образците на заявление и автобиография могат да се изтеглят от интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg или да се получат от Информационния център в Община Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2.
3. Ред за провеждане на подбора1. Подбор по документи.
2. Събеседване с одобрените по документи кандидати. До участие в събеседване се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията.
Срок за подаване на документи:Подаването на документи е без краен срок – всеки работен ден от 08,00 до 17,00 часа.
Документите следва да се подават лично, чрез пълномощник или по куриер (валидна е датата на получаване) в Общинска администрация, на адрес: 2900 Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2 – Информационен център.
Документите на кандидатите ще бъдат разглеждани текущо, по реда на тяхното подаване. Допуснатите до събеседване лица ще бъдат информирани за датата, часът и мястото на провеждане на събеседването на посочените от тях контакти за връзка (телефон и/или електронна поща).
Одобрението и назначаването на лицата ще се извършва текущо, съобразно реда на постъпилите документи, до запълване на работните места.
Прикачени файлове:
отвори |
свали -
1_obiava podbor personal PG-K3.doc (143.5 KB)
отвори |
свали -
3_DH rabotnik dostavki PG-K3.doc (153 KB)
отвори |
свали -
Prilojenie 1-zaiavlenie personal PG-K3.doc (162 KB)
отвори |
свали -
Prilojenie 2-avtobiografia obrazec.doc (181 KB)