Обратно към сайта
Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ В МЛАДЕЖКИ ЦЕНТЪР - ГР. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ

Публикувано от Администратор 
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ В МЛАДЕЖКИ ЦЕНТЪР - ГР. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
15-10-2025 - 14:09:35
Във връзка с изпълнение на Договор № BG-RRP-1.009-0015-С02 „Създаване на Младежки център - гр. Гоце Делчев“ финансиран по НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ, Стълб 1 „ИНОВАТИВНА БЪЛГАРИЯ”, Компонент 1 „ОБРАЗОВАНИЕ И УМЕНИЯ”, Инвестиция 4: „МЛАДЕЖКИ ЦЕНТРОВЕ”

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ОБЯВЯВА


Подбор на персонал в Младежки център – гр. Гоце Делчев за следните длъжности:


1. Младежки работник – 1 щ. бр.;
2. Образователен медиатор – 1 щ. бр.

I. Информация за длъжност „Младежки работник“

Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – завършена минимална образователна степен – „Бакалавър“ в областта социалните, педагогическите или хуманитарните науки.
2. Отлични компютърни умения - работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, социални мрежи.
3. Професионален опит – не се изисква. Наличието на доказан опит в работата с деца, младежи, родители и преподаватели, включително и такива от рискови и уязвими групи ще се счита за предимство;
4. Владеенето (писмено и говоримо) на английски език ще се счита за предимство.
5. Кандидатът да не е осъждан.

Специфични изисквания:
1. Да притежава комуникативни умения – да предизвиква участие, да насърчава и взаимодейства с младежи, включително и с младежи от уязвими групи (лица с увреждания, роми, самотни майки и др.), с представители на местната общност, организации и институции;
2. Да притежава презентационни умения – свободно, атрактивно и увлекателно общуване с младежи, включително и с младежи от уязвими групи (лица с увреждания, роми, самотни майки и др.), представяне и защитаване на идеи и предложения;
3. Да притежава организационни умения – да планира и организират изпълнението на ежедневните си задачи самостоятелно и съвместно с другите членове на екипа.

Основни задължения и отговорности на длъжността:
1. Оказва подкрепа на лицата от целевата група на проекта в областта на неформалното образование, като:
• Проучва потребностите на целевата група и съставя план за работа на база на планираните резултати.
• Предоставя компетентни съвети, актуална информация, споделя опит и знания в области като: граждански права, неформално образование, равенство, социална интеграция, личностно развитие и др.
• Оказва помощ за усвояване на базови умения за работа в екип, безопасно поведение в социалните мрежи, ненасилствена комуникация, личностно развитие и др.
2. Планира необходимите човешки, финансови, материално-технически и информационни ресурси за провеждането на дейности.
3. Провежда с лицата индивидуални и групови срещи за подпомагане на личностното развитие и превенция на рисково поведение и изготвя протоколи и присъствени списъци за всяка проведена индивидуална и групова среща за информиране и подкрепа.
4. Създава и поддържа работна документация на всички лица, с които работи.
5. Участва в планирането, подготовката и изпълнението на културни, спортни, образователни и граждански програми, инициативи и дейности, целящи подобряване качеството на живот на младите хора от общността, в това число и от уязвими групи.
6. Подкрепя младежкото доброволчество.
7. Разбира спецификата на младежката работа като област, принадлежаща на извън училищното образование и предлагаща различни дейности за личностно развитие и осмисляне на свободното време.
8. Окуражава пълноценното участие на младите хора в гражданския, политическия и икономическия живот на местните общности.
9. Извършва мобилна работа с представители на целевата група във всички селища на територията на община Гоце Делчев.
11. Участва активно и отговорно в дейности, насочени към обмяна на опит и знания между организации и младежки центрове в България и чужбина.
12. Изпълнява в срок заложените дейности, съобразно план - графика на дейностите на проекта.
13. Участва при провеждане на екипни срещи.

II. Информация за длъжността „Образователен медиатор“

Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – завършена минимална образователна степен – „Бакалавър“ в областта на педагогическите, хуманитарните или социалните науки.
2. Добри компютърни умения - работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
3. Професионален опит – не се изисква. Наличието на доказан опит в сферата на образованието и /или образователни дейности за деца и младежи от малцинствени/уязвими групи ще се счита за предимство за кандидата.
4. Владеене на ромски или турски език се счита за предимство;
5. Кандидатът да не е осъждан.


Специфични изисквания:
1. Да познава нормативната база, регламентираща формалния образователен процес и неформалното обучение.
2. Да притежава комуникативни умения – да насърчава и мотивира младите хора за образователно включване, да умее да взаимодейства с деца и младежи от рискови и уязвими групи (лица с увреждания, роми, самотни родители до 29 годишна възраст и др.).
3. Да притежава презентационни умения – свободно, атрактивно и увлекателно общуване с младежи, включително и с деца и младежи от уязвими групи (лица с увреждания, роми, самотни родители до 29 годишна възраст и др.), представяне и защитаване на идеи и предложения.
4. Да притежава организационни умения – да планира и организира изпълнението на ежедневните си задачи самостоятелно и съвместно с другите членове на екипа.
5. Да е отговорен, внимателен, търпелив и да проявява толерантно отношение към хората.
6. Да не проявява дискриминация по етнически, полов, расов, религиозен и/или друг признак.

Основни задължения и отговорности на длъжността:
1. Посредничи между семействата, местните общности и образователните институции и съдейства за обхващането на учениците от уязвими групи в образователния процес и пълноценното включване на децата, младежите и техните родители в развитието на образованието, социализацията и интеграцията.
2. Проучва потребностите на целевата група (деца и младежи от малцинствени/маргинализирани общности) и съставя план за работа на база на планираните резултати.
3. Организира и провежда неформални дейности насочени към деца и младежи от уязвими групи, както и активното включване на техните родители.
4. Работи индивидуално с родители на деца и младежи от етническите малцинства, които ги възпрепятстват от редовно посещение в училище, като посещава семействата им и организира срещи с тях, с цел информираност и интегриране/ реинтегриране в образователната система.
5. Подпомага формирането на положителна нагласа към учебния процес и работи за пълноценно интегриране на учениците от етническите малцинства в образователната среда, съобразно специфичните и възрастовите им особености и потребности.
6. Работи за насърчаване на междукултурния диалог сред младите хора. Съдейства за взаимно опознаване на децата и учениците от различни етнически групи и вероизповедания, за създаване на атмосфера на разбирателство и толерантност и за спазване правата на детето.
7. Улеснява процеса на комуникация между педагогическите специалисти и учениците с малцинствен произход.
8. Извършва мобилна работа с представители на целевата група във всички селища на територията на община Гоце Делчев.
9. Участва активно и отговорно в дейности, насочени към обмяна на опит и знания между организации и младежки центрове в България и чужбина.
10. Създава и поддържа работна документация за всички лица, с които работи. Изготвя протоколи и присъствени списъци за проведените индивидуални и групови срещи.
11. Изпълнява в срок заложените дейности, съобразно план - графика на дейностите на проекта.
12. Участва при провеждане на екипни срещи.
13. Познава и спазва етичните норми за работа и професионалната етика на екипа.


III. Място и условия за изпълнение на всички длъжности:
1. Длъжностите се разкриват към Общинска администрация – гр. Гоце Делчев и се изпълняват в Младежкия център - в гр. Гоце Делчев, както и мобилно на територията на община Гоце Делчев.
2. Длъжностите се заемат с трудов договор по чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда за периода на изпълнение на проект BG-RRP-1.009-0015-С02 „Създаване на Младежки център - гр. Гоце Делчев“ и не по-късно от 30.06.2026 г.
3. Трудовите договори се сключват за пълно работно време (8 часа на ден). Работата се извършва по утвърден ежемесечен график със заетост от 40 часа седмично. Работното време е разпределено както следва:
• в делнични дни от 10:00 до 19:00 часа.
• в събота и неделя от 11:00 до 20:00 часа.
Съобразно изготвения месечен график всеки служител периодично ще полага дежурство в събота и неделя и респективно ще ползва полагащата му се седмична непрекъсната двудневна почивка в останалите дни от седмицата.
4. Възнаграждение – основното месечно брутно възнаграждение е както следва:
• За длъжността „Младежки работник“ – 1 850,00 лв.
• За длъжността „Образователен медиатор“ – 1 850,00 лв.

IV. Ред за провеждане на подбора за всички длъжности
I. Документи за кандидатстване
1. Заявление по образец (Приложение 1);
2. Автобиография по образец (Приложение 2);
3. Декларация за личните данни (Приложение 3);
4. Копие на документ за завършено образование;
5. Копие на документи за допълнителни квалификации и обучения (ако е приложимо);
6. Копие на документи удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (ако е приложимо);
7. Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - ако не се подава лично.
Образците на документите са достъпни на интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg в секция „Съобщения“.

V. Ред за провеждане на подбора
1. Първи етап - подбор по документи.
2. Втори етап - събеседване с одобрените по документи кандидати. До участие в събеседването се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи в срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията.
Събеседването ще бъде върху конкретна идея за развитие на младежка инициатива, която е предварително избрана от кандидата.

VI. Срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документите – до 30.10.2025 г., 17:00 часа.

Документите следва да се подават лично, чрез пълномощник или по куриер (валидна е датата на получаване) в Информационния център на общината, на адрес: 2900 Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2.

Списъка на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg в срок до 05.11.2025 г.
Прикачени файлове:
отвори | свали - 1. Заявление - образец.docx (112.8 KB)
отвори | свали - 2. CV-образец.docx (116.2 KB)
отвори | свали - 3. Декларация лични данни.docx (118.2 KB)
отвори | свали - ОБЯВА МР и ОМ.doc (161 KB)
Re: ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ В МЛАДЕЖКИ ЦЕНТЪР - ГР. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
04-11-2025 - 14:08:36
Списък на допуснатите до събеседване кандидати за подбор на персонал в Младежки център – гр. Гоце Делчев за длъжностите:


1. Младежки работник – 1 щ. бр.;
2. Образователен медиатор – 1 щ. бр.

№ Име, презиме и фамилия на кандидата - Длъжност
1. Валентина Божидарова Тропчева - Младежки работник, Образователен медиатор
2. Гергана Тодорова Гюрова - Младежки работник
3. Анита Велинова Авкатева - Младежки работник
4. Соня Неделчева Главчева - Младежки работник
5. Надежда Стефанова Гелемерова - Младежки работник
6. Магдалена Лазарова Караянева - Младежки работник
7. Елка Красимирова Джурелова - Младежки работник
8. Фатме Исмет Чолак - Младежки работник; Образователен медиатор
9. Екатерина Тодорова Къшева - Младежки работник
10. Силвия Маломирова Пашалиева - Младежки работник, Образователен медиатор


Събеседването ще се проведе на 05.11.2025 г. от 13:30 часа в сградата на Общинска администрация – гр. Гоце Делчев, стая №305



Последна редакция от 2025-11-05 15:51.
Прикачени файлове:
отвори | свали - Списък на кандидатите допуснати до събеседване.doc (150.5 KB)
Съжаляваме, но нямате права да публикувате/отговаряте в този форум.