Обратно към сайта
Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Подбор на персонал за предоставяне на грижи в дома

Публикувано от Администратор 
Подбор на персонал за предоставяне на грижи в дома
19-06-2025 - 09:47:04
Във връзка с изпълнение на проект „Иновативни здравно-социални услуги в община Гоце Делчев“, финансиран с административен договор за предоставяне на БФП № BGSFPR002-2.012-0018-C01 от Програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд +

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ОБЯВЯВА

Подбор на персонал за предоставяне на грижи в дома за длъжност „Домашен помощник“ - 1 бр.


Информация за длъжността
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
 Образование – Не се изисква. Наличие на завършена образователна степен ще се счита за предимство на кандидата.
 Професионален опит – не се изисква. Наличието на доказан професионален опит на сходна длъжност ще се счита за предимство за кандидата.

Специфични изисквания:
 Лични качества – общителност, организираност и отговорност, позитивна нагласа за работа с хора в неравностойно положение (лица с увреждания и самотно живеещи възрастни хора).

Основни задължения и отговорности на длъжността:
Извършва почасови услуги за организиране ежедневието на потребителите, включващи една или няколко от следните дейности:
 помощ при поддържане на личната хигиена (обличане, събличане, къпане, миене, бръснене, смяна на бельо);
 поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
 закупуване и доставка на храна, хранителни продукти, лекарства и продукти от първа необходимост, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителя);
 съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
 оказване на помощ при хранене;
 съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
 заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
 съдействие за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;
 оказване на помощ при придвижване в дома, и съпровождане извън дома - при посещение на социални, здравни, административни и др. институции;
 оказване на помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;

Място и условия за изпълнение на длъжността
 Длъжността се изпълнява мобилно в домовете на потребители в с. Лъжница.
 Длъжността се заема с трудов договор по чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда за период до 18 месеца и непълно работно време - 4 ч. на ден.
Длъжностната характеристика е достъпна за кандидатите на интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg (секция: Съобщения) и в Информационния център - ул. „Царица Йоанна” № 2.


I. Документи за кандидатстване
1. Заявление по образец (Приложение 1);
2. Автобиография по образец (Приложение 2);
3. Декларация за обработка на лични данни по образец (Приложение 3);
4. Документ за самоличност (за справка)
5. Копие на документи за завършено образование; допълнителни квалификации и обучения (ако е приложимо);
6. Копие на документи удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (ако е приложимо);
7. Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - ако не се подава лично.

II. Ред за провеждане на подбора
1. Подбор по документи.
2. Събеседване с одобрените по документи кандидати. До участие в събеседването се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи в срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията.

Срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документите – до 25.06.2025 г., 17,00 часа.
Документите следва да се подават лично, чрез пълномощник или по куриер (валидна е датата на получаване) в Общинска администрация, на адрес: 2900 Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2 – Информационен център.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на събеседването ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg (секция: Съобщения) и в Информационния център - ул. „Царица Йоанна” № 2 в срок до 26.06.2025 г.



Последна редакция от 2025-06-19 09:49.
Прикачени файлове:
отвори | свали - Pril.1-Zaiavlenie-0018.doc (99.5 KB)
отвори | свали - Pril.2-CV obrazec-0018.doc (121.5 KB)
отвори | свали - 2.1-obiava podbor-0018.doc (106.5 KB)
отвори | свали - Pril.3-Dekl. lichni danni-0018.doc (103 KB)
Съжаляваме, но нямате права да публикувате/отговаряте в този форум.