Обратно към сайта
Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

Подбор на кандидат-потребители на почасови мобилни здравно-социални услуги

Публикувано от Администратор 
От 06.01.2025 г. Община Гоце Делчев започва изпълнението на проект по процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ+ .
В тази връзка:

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ОБЯВЯВА

Подбор на кандидат-потребители на почасови мобилни здравно-социални услуги


Допустимите кандидати по проекта са само:
 самотноживеещи лица с увреждания, които независимо, че нямат определена чужда помощ, разполагат със съответните медицински документи, удостоверяващи невъзможността им за самообслужване за определен период от време;
 самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност.

Кандидатите подават следните документи:
1. Заявление (по образец);
2. Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК – ако е приложимо (копие);
3. Медицински протокол на ЛКК - ако е приложимо (копие);
4. Други медицински документи – актуална епикриза и др. - ако е приложимо (копие);

На всички лица, които са подали необходимите документи и отговарят на изискванията за допустимост, ще бъде извършена индивидуална оценка, съгласно условията на финансиращата програма.
Въз основа на изготвената оценка на потребностите ще се извърши подбор и класиране на най–нуждаещите се кандидат-потребители. На одобрените лица ще бъде предоставяна почасова услуга (до 3 часа на ден), като не се допуска дублиране на дейностите с ползвани от кандидата други услуги (личен асистент, социален асистент и др.), както и с дейности по други програми и проекти.

Образец на заявление може да се изтегли от интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg или да се получи в Информационния център в Общинска администрация – гр. Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2.

Документите се подават лично, чрез пълномощник или по куриер в Информационния център в Общинска администрация – гр. Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2, всеки работен ден от 08:00 до 17:00 ч.

Срок за подаване на документи - Документи ще се приемат текущо до приключване на проекта. След първоначалното запълване на капацитета по проекта, одобрените лица ще бъдат вписани в списък с резерви и ще бъдат включвани в проекта при наличие на свободни места.

За допълнителна информация и въпроси - тел. 0884 503 068.
Прикачени файлове:
отвори | свали - Заявление - потребител 2025.doc (162.5 KB)
отвори | свали - ОБЯВА 2025.doc (263 KB)
Съжаляваме, но нямате права да публикувате/отговаряте в този форум.