Обратно към сайта
Добре дошли! Вход Създаване на нов профил

Разширено

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА КАНДИДАТИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ "ЕКОЛОГИЯ" В ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ - ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ

Публикувано от Администратор 
ОБЯВЛЕНИЕ

за набиране на кандидати за длъжността младши специалист „Екология“ в Общинска администрация – Гоце Делчев


Изисквания към кандидатите:
1.Образование: Висше образование, образователна степен: Бакалавър или Магистър; Области на висшето образование: „Природни науки, математик и информатика” и „Социални, стопански и правни науки“, професионални направления „Биологически науки”, „Химични науки“, „Науки за земята”, „Администрация и управление“ специалност: „Екология”, „Екологично образование”, „Екология и опазване на екосистемите”, „Екология и управление на околната среда”, „Екология и опазване на околната среда”, „Екологичен мениджмънт”, „Екология и устойчиво развитие”, „Екология на селищните системи”, „География и биология”, „Стопанско управление“ „Публична администрация“ или еквивалентни и други или
- средно специално, специалност „Екология и опазване на околната среда”.
2. Професионален опит: не се изисква.
3. Професионална компетентност:
Аналитична компетентност – способност да анализира и синтезира информация, да формулира изводи и да предлага решения: да работи точно с различна по вид информация; да идентифицира случаи на противоречие, непоследователност или непълнота на информацията; да идентифицира и задълбочено разглежда проблеми, като се ориентира в причините, които ги пораждат; да аргументира убедително позицията си; преценява силните и слабите страни на възможни варианти за решение; предлага ефективни решения.
Ориентация към резултати – способност за постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания: планира и изпълнява текущата си работа без да се нуждае от напътствия и помощ и по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат; способен е да работи по няколко задачи едновременно; поставя си реалистични срокове и спазва изискванията за качество; предлага ефективни начини за повишаване на продуктивността и качеството на работата; демонстрира настойчивост при справяне с възникнали проблемни ситуации; поема лична отговорност за постигане на желаните резултати.
Работа в екип – способност да работи ефективно в екип, да споделя информация, знания и опит, полезни за постигане на целите, да подкрепя и подпомага колегите си, да цени опита на другите и съобразява работата си с тях; да изпълнява индивидуалните си цели така че да подпомага изпълнението на общите цели; да информира членовете на екипа за своята работа и е да е добре запознат с работата им за постигане на общите цели.
Комуникативна компетентност – способност да представя добре структурирани и аргументирани работни документи; да се изразява ясно в устна и писмена форма; да интерпретира правилно изказванията на другите или съдържанието на документите, с които работи; при участие в дискусии проявява толерантност и конструктивност; съобразява се с нивото и интересите на аудиторията.
Фокус към клиента – познава интересите и очакванията на вътрешните и външните клиенти на звеното; поддържа позитивни отношения с тях, като зачита правата и уважава интересите им; предоставя услугите своевременно и компетентно; анализира информация за удовлетвореността на външните и вътрешни клиенти и дава конкретни
предложения за подобряване на работата.
Професионална компетентност – познава задълбочено и правилно прилага нормативната уредба в областта си на дейност, познава структурата и функциите на общинската администрация, принципите и правилата на нейната дейност, прилага правилно вътрешните правила и процедури.
Дигитална компетентност – способност за създаване и редактиране на цифрово съдържание (текст, таблици, изображения), както и управление и съхраняване на цифрови данни и информация, с цел повторното им използване; умения за търсене на информация онлайн чрез търсачки, познавайки и прилагайки правилата за информационна сигурност; демонстрира знания и умения за решаване на рутинни дигитални проблеми съобразно длъжността си; информира и търси подкрепа за решаване на по-сложни дигитални проблеми
Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове – обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността му (Закон за управление на отпадъците, Закон за опазване на околната среда, Закон за водите, Закон за опазване на земеделските земи, Закона за защита от шума в околната среда и всички подзаконови нормативни актове, свързани с дейността), умения за практическото им прилагане, способност да работи съобразно нормативните актове
4. Да отговарят на изискванията на чл. 107а от Кодекса на труда;
Кратко описание на задълженията: Подпомага осъществяването на общинската политика, относно дейностите по управлението на отпадъците, опазването на околната среда, земеделските земи и селскостопанското имущество, разработване на програми, проекти, подзаконови нормативни актове, заповеди, инструкции, осъществяването на административен контрол по спазване разпоредбите на нормативните актове.

Вид правоотношение: трудово.
С дневно работно време 8 часа и 40 часа седмично при 5-дневна работна седмица.


Необходими документи:
1. Писмено заявление за участие в подбора (свободен текст), в което описват всички приложени документи;
2. Копие на диплома за завършено образование и образователно - квалификационна степен;
3. Професионална автобиография (CV);
4. Копие на документи, удостоверяващи професионалния опит (при наличие на такива);
5. Копие на документ за допълнителна квалификация (при наличие на такъв).
При подаване на документите всеки кандидат представя оригиналите на приложените документи за сверяване с копията.



Извършване на подбора от страна на работодателя - по документи и интервю с отговарящите на изискванията кандидати. Наличието на професионален опит/опит по специалността е предимство.

Документите се приемат до 17.00 часа на 15.01.2025 година в сградата на Община Гоце Делчев, ул. Царица Йоанна №2, Информационен център.
Съжаляваме, но нямате права да публикувате/отговаряте в този форум.