ОБЯВЛЕНИЕ
за набиране на кандидати за длъжността специалист „Паркове, озеленяване, площадки за игра“, дирекция „Устройство на територията“ в Общинска администрация – Гоце Делчев,Изисквания към кандидатите:1.Образователна степен: Висше образование, минимална образователна степен: Бакалавър; Област на висшето образование: Технически науки и Аграрни науки, Професионално направление: Архитектура, строителство и геодезия“, „Растениевъдство“, „Растителна защита“ и „Горско стопанство“; Специалности - „Ландшафтна архитектура“, „Инженер озеленител“, „Агрономство“, „Горско стопанство“ и други.
2. Минимална образователна степен: бакалавър.
Професионален опит: не се изисква.
Професионална компетентност:
Аналитична компетентност – способност да анализира и синтезира информация, да формулира изводи и да предлага решения: да работи точно с различна по вид информация; да идентифицира случаи на противоречие, непоследователност или непълнота на информацията; да идентифицира и задълбочено разглежда проблеми, като се ориентира в причините, които ги пораждат; да аргументира убедително позицията си; преценява силните и слабите страни на възможни варианти за решение; предлага ефективни решения.
Ориентация към резултати – способност за постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания: планира и изпълнява текущата си работа без да се нуждае от напътствия и помощ и по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат; способен е да работи по няколко задачи едновременно; поставя си реалистични срокове и спазва изискванията за качество; предлага ефективни начини за повишаване на продуктивността и качеството на работата; демонстрира настойчивост при справяне с възникнали проблемни ситуации; поема лична отговорност за постигане на желаните резултати.
Работа в екип – способност да работи ефективно в екип, да споделя информация, знания и опит, полезни за постигане на целите, да подкрепя и подпомага колегите си, да цени опита на другите и съобразява работата си с тях; да изпълнява индивидуалните си цели така че да подпомага изпълнението на общите цели; да информира членовете на екипа за своята работа и е да е добре запознат с работата им за постигане на общите цели.
Комуникативна компетентност – способност да представя добре структурирани и аргументирани работни документи; да се изразява ясно в устна и писмена форма; да интерпретира правилно изказванията на другите или съдържанието на документите, с които работи; при участие в дискусии проявява толерантност и конструктивност; съобразява се с нивото и интересите на аудиторията.
Фокус към клиента – познава интересите и очакванията на вътрешните и външните клиенти на звеното; поддържа позитивни отношения с тях, като зачита правата и уважава интересите им; предоставя услугите своевременно и компетентно; анализира информация за удовлетвореността на външните и вътрешни клиенти и дава конкретни
предложения за подобряване на работата.
Професионална компетентност – познава задълбочено и правилно прилага нормативната уредба в областта си на дейност, познава структурата и функциите на общинската администрация, принципите и правилата на нейната дейност, прилага правилно вътрешните правила и процедури.
Дигитална компетентност – способност за създаване и редактиране на цифрово съдържание (текст, таблици, изображения), както и управление и съхраняване на цифрови данни и информация, с цел повторното им използване; умения за търсене на информация онлайн чрез търсачки, познавайки и прилагайки правилата за информационна сигурност; демонстрира знания и умения за решаване на рутинни дигитални проблеми съобразно длъжността си; информира и търси подкрепа за решаване на по-сложни дигитални проблеми
Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове – обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността му (Закон за устройство на територията, Закона за управление на отпадъците, Закона за опазване на селскостопанското имущество, Закона за кадастъра и имотния регистър, Наредба №1 от 2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра и всички подзаконови нормативни актове, свързани с дейността), умения за практическото им прилагане, способност да работи съобразно нормативните актове.
Допълнителна квалификация – компютърни умения-работа с MS Exel, MS Word, AutoCAD, MCAD;
Кратко описание на задълженията: организира и контролира дейностите относно изграждането, поддържането и опазването на зелената система на територията на общината, извършва проверки, подготвя доклади, становища и справки; изготвя писма и отговори по постъпили жалби и сигнали, свързани с дейностите по озеленяването; води регистър на зелените площи и дълготрайната растителност, участва в комисии; следи за поддържането и контрола на площадките за игра, на подходите към тях и на съоръженията и елементите им се извършват от техните стопани
Необходими документи:1. Заявление от кандидата /свободен текст/
2. Автобиография /СV/.
3. Ксерокопие на следните документи: диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит, компютърна грамотност.
Извършване на подбора от страна на работодателя - по документи и интервю с отговарящите на изискванията кандидати. Наличието на професионален опит/опит по специалността е предимство.Документите се приемат до 17.00 часа на 02.12.2024 година в сградата на Община Гоце Делчев, ул. Царица Йоанна №2, Информационен център.Последна редакция от 2024-11-13 13:57.