О Б Я В Л Е Н И Е
ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ със седалище и адрес на управление гр. Гоце Делчев, ул. “Царица Йоанна” № 2, тел.: 0888006080, e-mail: obshtina@gotsedelchev.bg, на основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и заповед №1333/16.09.2024 г., издадена от кмета на община Гоце Делчев,ОБЯВЯВА КОНКУРСза назначаване на държавен служител при следните условия:1. Конкурс за заемане на длъжността „Вътрешен одитор“ в Звено за вътрешен одит в Общинска администрация – Гоце Делчев.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:- минимална образователна степен – бакалавър;
- минимален ранг за заемане на длъжността – V младши;
- минимален професионален опит – не се изисква.
3. Специфични изисквания, предвидени в специални нормативни актове:Кандидатите да отговарят на условията за назначаване посочени в чл. 7 от Закона за държавния служител.
Кандидатите да отговарят на изискванията, посочени в чл. 19 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор:
1. да имат завършено висше образование и придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“;
2. да притежават сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от Закона за вътрешен одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
3. да не са осъждани за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители: Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Допълнителни умения и квалификации:- познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на длъжността и умение за ползване на същата.
- познаване устройството, функциите и дейността на местната и държавна администрация
- аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, професионална компетентност, дигитална компетентност (работа с Microsoft office и специализирани програмни продукти).
5. Начин на провеждане на конкурса:5.1. решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и устройството, функциите и дейността на общинска администрация;
5.2. интервю.
6. Необходими документи, които трябва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:6.1. Заявление за участие в конкурс по образец съгласно чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (Приложение №3 от Наредбата).
6.2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
6.3. Копие от документ за придобита образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
6.4. Автобиография подписана от кандидата.
7. Кратко описание на длъжността:Основната функция на длъжността е да извършва независима и обективна дейност по предоставяне на увереност и консултиране, предназначена да носи полза и да подобрява дейността на организацията при спазването на принципите за законност, добро финансово управление и прозрачност, като помага на организацията да постигне целите си чрез прилагането на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване ефективността на процесите за управление на риска, контрол и управление.
8. Минимален размер на основната месечна заплата, определен за длъжността 933 лв., съгласно Наредбата за заплатите на държавната администрация за длъжностно ниво 11 по Класификатора на длъжностите в администрацията, експертно ниво 7, ниво на основната месечна заплата 22. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата в община Гоце Делчев.
9. Срок за подаване на документи: 14 календарни дни от деня, следващ публикуването на обявлението за конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и на интернет страницата на общината, раздел „Съобщения“ – www.gotsedelchev.bg.
10. Място на подаване на документите: Община Гоце Делчев, гр. Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2, етаж трети, стая № 302, всеки делничен ден от 08.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа. Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник, който представя пълномощно с нотариална заверка на подписа, съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс.
Документите по т.6 може да се подават по електронен път на електронната поща на общината -
obshtina@gotsedelchev.bg. или чрез Системата за сигурно електронно връчване, като в тези случаи заявлението по т.6.1. и декларацията по т. 6.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
11. Списъците или други съобщения във връзка с провеждането на конкурса ще се обявяват на информационното табло на сградата на Общинска администрация: гр. Гоце Делчев, ул. “Царица Йоанна” №2 и на официалната интернет страница на община Гоце Делчев, раздел „Съобщения“ – www.gotsedelchev.bg.
Прикачени файлове:
отвори |
свали -
Декларация по чл.17, ал.3.pdf (62.1 KB)
отвори |
свали -
Приложение №3 към чл.17, ал.2.pdf (82.2 KB)