Във връзка с изпълнение на проект BG05M9ОP001-2.024-0002-C01 „Полезни за общността, полезни на себе си“, финансиран по процедура BG05M9ОP001-2.024 Гоце Делчев - Гърмен – Хаджидимово, Мярка 10 „Интеграция на маргинализираните общности“ на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ
ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ОБЯВЯВА
Подбор на кандидати за длъжност „общ работник“ – 9 бр.1. Информация за длъжност „общ работник“
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образование – не се изисква;
Професионален опит – не се изисква.
Специфични изисквания:
1. Физическа издръжливост за работа на открито.
Кандидатът следва да принадлежи към поне една от допустимите целеви групи по проекта -представителите на ромската общност от територията на община Гоце Делчев и/или хора в риск и/или жертва на дискриминация по друг признак, освен етническа принадлежност.
В допълнение кандидатът трябва да отговаря на поне едно от следните условия:
продължително безработно лице (с регистрация в ДБТ над 12 месеца) - служебна бележка/ удостоверение от дирекция „Бюро по труда“
лице с трайно увреждане – решение на ТЕЛК;
безработно/неактивно лице с ниско образование (под средното), вкл. и без професионална квалификация;
безработно лице над 54-годишна възраст.
Описание на длъжността:
Подпомага служителите в отдел „Екология и административен контрол“ в извършването на следните дейности:
Превенция на възникването на нерегламентирани сметища;
Премахване на нерегламентирани сметища;
Охрана на селскостопанската продукция;
Опазване и поддържане на общинските гори;
Контролиране на популацията на бездомните кучета в общината;
Снегопочистване и отводняване на обекти при екстремни ситуации в резултат от природни бедствия в селищата от общината и др. помощни дейности.
2. Място и условия за изпълнение на длъжността
Длъжността се изпълнява към отдел „Екология и административен контрол“ на общинска администрация Гоце Делчев.
Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор по чл. 68, ал. 1, т. 2, във връзка с чл.70, ал. 1 от Кодекса на труда. Трудовият договор ще бъде сключен за пълно работно време и за срок от 12 месеца.
Длъжностната характеристика е достъпна за кандидатите на интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg или в Информационния център - ул. „Царица Йоанна” № 2.
3. Документи за кандидатстване
1. Заявление за участие (по образец);
2. Автобиография (по образец);
3. Декларация (по образец);
4. Копие на документ за завършено образование (ако има);
5. Служебна бележка (удостоверение) за регистрация в Дирекция „Бюро по труда” (ако е приложимо);
6. Копие на ТЕЛК решение (ако е приложимо);
7. Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - ако не се подава лично.
Образците на заявление и автобиография могат да се изтеглят от интернет страницата на Община Гоце Делчев – www.gotsedelchev.bg или да се получат от Информационния център в Община Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2.
4. Ред за провеждане на подбора
1. До участие в събеседване се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи в срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията.
2. Събеседване с одобрените по документи кандидати.
5. Срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документите – от 03.02.2020 г. до 14.02.2020 г. (включително).
Документите следва да се подават лично, чрез пълномощник или по куриер (валидна е датата на получаване) в Общинска администрация, на адрес: 2900 Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2 – Информационен център.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто да бъдат обявени на интернет страницата на общината и на информационното табло на служебния вход на сградата на общината на 19.02.2020 г.
Последна редакция от 2020-05-11 11:19.
Прикачени файлове:
отвори |
свали -
1-zaiavlenie obrazec GD-M10.doc (148 KB)
отвори |
свали -
2-CV obrazec GD-M10.doc (169 KB)
отвори |
свали -
3-deklaracia obrazec GD-M10.doc (164.5 KB)
отвори |
свали -
DH obsht rabotnik GD-M10.pdf (277.8 KB)